OBJEDNÁVANIE TOVARU
Akceptujeme telefonické objednávky, objednávky zaslané elektronickou poštou alebo písomne. Objednávky od lekárov a organizácií, ktorí majú pridelené IČO, pri prvej objednávke partner doručí v písomnej forme úplné fakturačné údaje (meno, IČO, DIČ ...) a údaje o mieste dodania.
Pri objednávaní tovaru doporučujeme vedľa názvu tovaru, objednávanom množstve, uviesť aj objednávacie číslo uvedené pri každom výrobku.
CENY
Ceny uvedené na našej stránke sú v eurách a sú konečné, momentálne nie sme plátcami dph.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Tovar zasielame na dobierku, alebo po úhrade predfaktúry. Všetok dodaný tovar zostáva majetkom spoločnosti DATA CENTER s.r.o. až do uhradenia celej fakturovanej čiastky.
DODACIE DOBY
Naším cieľom je, aby sme Vašu objednávku vybavili čo najrýchlejšie. Pokiaľ máme objednaný tovar na sklade, spravidla ho expedujeme na druhý deň. Ak tovar nie je na sklade, dodacia lehota je 3-4 týždne. Dodacie lehoty nie sú záväzné. Nedodržanie dodacej doby nie je dôvodom na zrušenie objednávky.
BALNÉ A DOPRAVNÉ
Pri dodávkach tovaru účtujeme balné a dopravné podľa skutočných nákladov, ktoré závisia od hmotnosti tovaru a spôsobu dopravy (pošta, kuriérska služba a pod.) Pri objednávkach od 60,- eur neúčtujeme dopravné.
ZÁRUKA A SERVIS
Záruku na tovar poskytujeme v súlade so všeobecne záväznými záručnými podmienkami. Záručný a pozáručný servis poskytuje naša spoločnosť. Takisto náhradne diely dodáva naša spoločnosť.
REKLAMÁCIE
Poškodený, nefunkčný alebo tovar, ktorý nesúhlasí s objednávkou, je treba reklamovať do 3 dní po prevzatí zásielky. Spoločnosť DATA CENTER s.r.o. nie je zodpovedná za škody vzniknuté neodborným použitím, ktoré nie je v súlade s návodom.
Po doručení a kontrole tovaru bude spotrebiteľovi zaslaná čiastka odpovedajúca kúpnej cene zaplatenej za tovar na spotrebiteľom uvedené číslo bankového účtu. Predávajúci je povinný vyjadriť sa k reklamácii do 10 dní odo dňa jej obdržania. Peniaze budú vrátené do 30-tich dní od uznania reklamácie.
VRÁTENIE TOVARU
Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 7 dní po prevzatí. Tovar, ktorý vraciate, však musí byť v takom stave, aby ho bolo možné predať iným zákazníkom. Musí byť nepoškodený, v originálnom nepoškodenom obale. Poškodený tovar, tovar v poškodenom obale, ktorý javí známky používania, sa nedá vrátiť.